en småtokig söndag

Hade en underbart härlig dag igår, träffade mycket folk och kände mig ovanligt populär haha!

Lekte med alla små barnen Julia, William, Ellen, Vilgot och Melker <3
Nu är väl inte Julia så liten längre, inte William heller för den delen men iaf så är de mindre än mig och då fortfarande barn!

På kvällen kom Sara och vi tog en sväng till Lisbeth,
eftersom att sara summerade kvällen otroligt bra tänker jag härma henne! Så det så!

Ser Heath Ledger ut som Emil, eller är det Emil som ser ut som Heath Ledger?!
"Såhär liten snopp, såhär stor balle!"
Kör Ingela så man får whiplashskada?!
"Jag tror aldrig att jag har sett dig såhär nykter"
Vi lägger skivorna i handskfacket och i bildörren så är det nog ingen som tar bilen..Smaart!
"Det smakar som slush"
"Vem fan kan frysa vodka?!"
"Hon vakna och fråga vart hon va. På söder svarade jag. sen fråga hon vart dörren va och då sa jag Där, och så gick hon.."

§ "Jag ska tatuera mig när jag blir gammal"
¤ "Tänk på att det ska va nått du kan leva med hela livet sen"
§ "Ja, Ett marijuanablad..."

Förresten var har jag mobilen? Jävla Lisbeth! Hahaha!

 image21          / Ingela alias blixten

Kommentarer
Postat av: Sara

Jäävla Lisbeth!!

2007-04-09 @ 23:21:46
URL: http://sata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0